Bericht van onze pastor Rein

Rein1

Daar ik vind dat het bericht van onze pastor mag gedeeld worden met “iedereen”, al dan niet reeds lid van onze gemeenschap, publiceer ik hier beneden zijn warme en mooi geschreven oproep.

Want ik vind dat zelfs mensen die ver van Tienen wonen ook lid van onze gemeenschap kunnen worden en zich bij ons kunnen aansluiten via het internet en op die manier onze gemeenschap kunnen steunen en onze christelijke boodschap, mee kunnen helpen verspreiden.

Gezegende groet

Theo Herbots

Dag besten,

Hierbij stuur ik jullie een bericht door ‘nieuwe post’ (klik straks beneden op: Lees meer over dit bericht) vanuit de website van TEK. Theo en ik hebben er samen aan gewerkt, het technische deel komt van Theo en ik verzorg of bewaak de inhoud. In de toekomst (vanaf volgend jaar) kunnen we dit ook gebruiken om berichten (bv maandblaadje, prediking e.d.) door te sturen naar ons allemaal. Hierbij dus al even een voorproefje. De tekst van deze post is ontleend aan een boekje van ‘waarom Kerst?’ Steeds meer mensen lezen echter minder in boekjes en meer op internet. Vandaar alvast deze primeur voor iedereen met een emailadres in de TEK.
Graag wil ik ook vragen om in te schrijven, zodat je de berichten van de TEK in je email krijgt.
Nu is het niet de bedoeling om je email te ‘over belasten’, daarom is het best om de rubriek “ACTUELE BERICHTEN TEK” aan te klikken.
Door dat te doen, krijgt u de minimum aan info, die van belang is voor goede communicatie en werking van de TEK.
Jullie zien daar ook nog andere rubrieken, daarvan kun je erbij nemen, in welke je interesse in hebt.

https://tektienenblog6.wordpress.com/2015/12/14/de-oplossing/

Bij voorbaat dank, om in te schrijven, veel plezier ook om op de website wat rond te zien.

Wie wil reageren, kan dat ook op de website doen, heb je een vraag hierover, dan mag je mij ook altijd mailen.
We proberen deze website steeds wat beter te maken, wie mee wil helpen, is hartelijk welkom, Theo kan inhoudelijk nog bijleren en ik technisch en het kan altijd beter.
Het doel blijft onze wereld om ons heen bereiken met het evangelie van Jezus.
Hartelijke groeten, Rein en Theo
Ps. Verneem hier nog meer waarom  en hoe U aan te sluiten bij onze gemeenschap, verneem het >>>>KLIK HIER
WIJ ZOUDEN HET TEN ZEERSTE WAARDEREN INDIEN U HIER EEN REACTIE ZOU WILLEN PLAATSEN "THANKS"

